תפריט ומידע על קייטרינג בשרי

אירועים זה דבר נפלא,לא מזמן חזרתי מאירוע ליד מוזיאון מגדל דוד שכחתי את שם האולם אבל האירוח היה מפנק במיוחד

כיום יש חברות קייטרינג רבות שניתן לשכור את שירותיהן למגוון רחב של אירועים ומסיבות. לרוב חברות הקייטרינג מתחלקות לחברות קייטרינג בשרי וקייטרינג חלבי. לפני הזמנת חברת הקייטרינג מומלץ מאד לערוך סקר בין המוזמנים ולבדוק את העדפתם והאם הם אוכלים אוכל כשר. כל אלה יעזרו להחליט איזו חברת קייטרינג להזמין לאירוע. לעוד מידע מומלץ לקרוא את המאמר:

קייטרינג

כאשר עורכים אירוע, ולא משנה מאיזה סוג, ישנו דבר אחד שחשוב תמיד לדאוג לו – אוכל. כל אירוע שהוא, ויהא עסקי, משפחתי או חברתי, חייב להכיל אוכל למוזמנים. אירועים רבים סובבים באופן מלא סביב האוכל, ואילו באירועים אחרים האוכל ממלא תפקיד משני בלבד – אך הוא תמיד יהיה קיים. מכיוון שלאירועים מגיעים אנשים רבים, אין אפשרות לבשל עבורם בסירים הביתיים. מה גם שבמקרים רבים יש צורך במנות איכותיות וברמה גבוהה. לשם כך, צריך קייטרינג. חברות הקייטרינג השונות מציעות מגוון סוגים של מאכלים, ברמות שונות ובסגנונות שונים, כך שכל אחד יכול למצוא לעצמו את חברת הקייטרינג המתאימה לו ולאירוע אותו הוא עורך. כדי לבחור קייטרינג חשוב להגדיר מראש מהם הצרכים של האירוע – כמו למשל מספר המנות, כמות האוכל, סגנון ההגשה, התקציב וכדומה, ולסנן על פי הצרכים הללו את חברות הקייטרינג השונות.

קייטרינג בשרי

כאשר האוכל מהווה את החלק המרכזי של האירוע, מומלץ ברוב המקרים לבחור בקייטרינג בשרי – במיוחד אם האירוע נערך בשעות אחר הצהריים או הערב. קייטרינג בשרי יכיל מנות של עוף ובשר מסוגים שונים, בהתאם לבחירה של עורכי האירוע, בהתאם לתקציב ובהתאם לסגנון הרצוי. היתרון של קייטרינג בשרי הוא שהוא מהווה ארוחה מלאה ומשביעה, ולכן הוא מתאים לאירועים שבהם האוכל הוא מרכז האירוע. בשמחות משפחתיות כמו ברית, בר מצווה, חתונה וכדומה, יש לקייטרינג בשרי יתרון וחשיבות נוספת – ידוע המאמר "אין שמחה אלא בבשר ויין". לכן משפחות רבות מקפידות להזמין לשמחות משפחתיות דווקא קייטרינג בשרי, המסמל את השמחה באירוע

קייטרינג כשר

כאשר מדברים על קייטרינג בשרי באופן מיוחד, הכוונה היא ברוב המקרים לקייטרינג שהוא גם כשר. קייטרינג כשר עורך הפרדה מלאה בין בשר לחלב, וברוב המקרים קייטרינג כשר יהיה רק חלבי או רק בשרי, ולא יאפשר את שני הסוגים (אם כי יש חברות המציעות את שני הסוגים, בהפרדה מלאה). קייטרינג בשרי כשר דרוש באירועים של משפחות דתיות, חרדיות ושומרות מסורת, ופעמים רבות גם משפחות שאינן שומרות כשרות מעדיפות להזמין קייטרינג כשר, לטובת בני משפחה וחברים ששומרים כשרות. באירועים עסקיים של חברות וכדומה מומלץ מאד להזמין קייטרינג כשר, על מנת שגם עובדים דתיים יוכלו להשתתף באירוע.

אחי הקטן עכשיו לומד לבשל בכיתה, אני אומר לכם העולם עולה מדרגה עם במקומות כמו בתי ספר יסודיים מתחילים ללבוד בישול!

תפריטים של קייטרינג בשרי

חשוב לדעת, כי קייטרינג בשרי כשר יכול להיות איכותי וברמה גבוהה לא פחות מכל קייטרינג אחר. איכות המאכלים ואיכות חומרי הגלם היא שקובעת את איכות האוכל. בנוסף, תפריט של קייטרינג בשרי כשר עשוי להיות מגוון באופן מפתיע, מכיוון שלמעשה ניתן לשלב את כל סוגי המאכלים בארוחה – מלבד חלב ומוצריו. התחליפים הרבים הקיימים היום מאפשרים אפילו יצירה של קינוחים עשירים ומפנקים שאינם עשויים מחלב, וכך ניתן להגיש לאורחים באירוע ארוחה מלאה בת 3 מנות ויותר, ובנוסף מנת קינוח עשירה וטעימה.

ולסיום הנה מספר רעיונות לקייטרינג מיוחד באירוע שלכם:

אני אורז מזוודות ומתכנן את הדרך שלי מחר בבוקר לאיזור שדות נגב , צריכים לקום מוקדם מחר ולקחת אוטובוס כדי להיפגש עם כל החברים הישנים!