פורץ רכבים באמצע היום בירושלים ? קצת מוזר לא?

 האזעקה לא מפסיקה לפעול? פנה לפורץ רכבים בירושלים

לפני כמה ימים הלכתי לטיול קצר באזור הכותל המערבי בירושלים ראיתי אדם שפורץ רכב, בהתחלה קצת נבהלתי כי זה נראה די מוזר לראות בן אדם עם מוט ברזל פורץ רכב של מישהו בגלוי באמצע היום, אחרי 3 דקות שעמדתי שם הבנתי בעצם שבעל הרכב עומד לצד הפורץ ושהוא עוזר לו…. הייתי מוכן כבר להתקשר ל 100 אך מזל שדחיתי את השיחה:)

 פורץ רכבים בירושלים לא מתעסק רק בפריצת רכבים. בכל בעיה הקשורה למערכת הנעילה ברכב, וגם למערכת האזעקה- הכתובת שלכם היא פורץ רכבים בירושלים או מה שנקרא גם מנעולן בירושלים.

 אין דבר מעצבן יותר מרכב שמערכת האזעקה שלו התקלקלה והיא פועלת ללא הפסקה. מדובר במערכת דיגיטלית המצריכה הבנה מעמיקה לא רק בצד המכני. סיבה זו ועוד רבות אחרות הן הסיבה למה צריך לקרוא לפורץ רכבים בירושלים.

  תדחו את הזמנת פורץ הרכבים בירושלים לצאת שבת או ליום ראשון.

תפקיד פורץ הרכבים בירושלים מתמקד בכמה תחומים. ראשית- פריצה של מנעול הרכב כאשר זה מסרב להיפתח. הדבר יכול להיות תקלה במנעול המכני -המפתח עצמו אינו מסתובב בחור המנעול או נשבר ונתקע בתוך המנעול. וכן התקלה יכולה להיות  במערכת הדיגיטלית של הרכב- מערכת הפתיחה מרחוק, הקודן ועוד- בשני המקרים- פורץ מנעולים בירושלים עבר הסמכה  בכל התחומים ויכול לפתור את הבעיה.

מלבד מערכת נעילת הדלתות של הרכב, יתכן שההגה ננעל מאיזושהי סיבה או שתיבת ההילוכים ננעלה. כל אלו בתחום האחריות של פורץ רכבים בירושלים. במידה ובסך הכל אבד לכם מפתח הרכב, ניתן לבצע שיחזור מפתחות או שכפול מפתחות ממפתח קיים אצל פורץ רכבים בירושלים.

 מבחינת עלויות המחיר של פורץ רכבים בירושלים, המחיר משתנה מבעל מקצוע אחד למשנהו כמובן.אך מלבד זאת, המחיר ישתנה באם מדובר בשעה חריגה, במקום רחוק מישובים או במקרה שהעבודה תיקח זמן רב מהצפוי. המחיר נקבע לפי שעת עבודה או במקרים נדירים פר עבודה- לא משה כמה זמן נמשכת העבודה. בלילות ובשבתות התעריפים גבוהים יותר ויכולים להגיע אפילו ל50 אחוזים יותר, כל שאם יש באפשרותכם, תדחו את הזמנת פורץ הרכבים בירושלים לצאת שבת או ליום ראשון.

 לפני שאתם מזמינים פורץ רכבים בירושלים, וודאו את הדברים הבסיסיים כגון תעודת הסמכה, ותק, תעודת יושר מהמשטרה ומחיר. חשוב מאוד להיות חכמים ולוודא מראש כי המנעולן יודע לטפל בסוג הרכב שלכם ומכיר את מערכת הנעילה שלו, וכי הוא מתמחה לא רק בצד המכני אלא גם יודע לנטרל אזעקות ומערכת קודנים ועוד.

 שיהיה שבוע מבורך לכולם , אני ממשיך את הטיול שלי מהכותל לכיוון שכונת מאה שערים שבירושלים ומשם אני אחפש איזה מסעדה איכותי ויעדכן איך היה האוכל אולי בפוסט הבא 

שכונת 100 שערים – jerusalem.muni.il