טיפים לבצע מכירת רכב לפירוק

יש האומרים שמסחר הוא מסחר ושתמיד יש קונה ותמיד יש קונה. אז החיים לא כאלה פשוטים כמו שחושבים ומסחר של רכבים לפירוק זה לא כמו מסחר בבורסה הישראלית.

כאשר הגעתם להחלטה שאתם מעוניינים למכור את הרכב שלכם יש מספר גדול של אפשרויות שצריכים להעלות לשולחן.

  • מה מצב הרכב שלכם מבחינה מכאנית
  • קילמטרג' של הרכב
  • סוג ושנת יצור של הרכב

אם לקחתם את שלושת המרכיבים האלה ועניתם לעצמכם הרי זה יעזור לכם להבין בדיוק מה עומד לרשותכם ואני אסביר.

במידה ויש לכם רכב במצא מכאני לא טוב (ראש מנוע גמור ) ו \ או קילומטרג' גבוה לרכב ו\או הרכב מאוד ישן לדוגמה שנת 1990. הרכב שהתשובה לפיתרון מהיר לרכב היא ברורה ועליכם לפנות למוסך פירוק רכבים על מנת להציע להם את הרכב לפירוק או קנייה של ברזל עבור כל הגוש הגדול הזה.

תמכרו את רכבכם עבור מזומןאם התשובה שקיבלתם היא קצת שונה והרכב שלכם די טוב מבחינה מכאנית והקילומטרג' שלו די סביר וכמובן שנת היצור שלו עדיין יחסית טובה והרכב כשיר לנסיעה על כבישי ישראל (לדוגמה רכב שנת 2002) כאן יהיה לכם ואפציה טובה יותר. תוכלו לפנות למוסד פירוק רכבים גם כן ולקבל כסף עבור הרכב עכשיו סכום זה לא יהיה זניך כמו בפסקה השניה אל מכיוון שהרכב כשיר לנסיעה יש אפשרות להעביר בעלות של הרכב ולמכור אותו מיד ליד. יש אפשרות שבעל המקצוע ייקח את הרכב למספר ימים ויבצע תיקונים ואח"כ יעביר את הרכב למכירה ללקוח הרלוונטי הבא.

היום אצלינו בארץ תחום הרכבים לפירוק הוא מאוד ידוע וזה תחום שנותן בסיס ועזרה רבה ללקוחות רבים שמעוניינים לזרוק את הרכבים הישנים שלהם מהמדף ולקנות אחת חדשה. ישנם חברות שונות בשוק שמציעות החלפת רכבים או בשפה המקצועית טרייד אין של מכוניות. מונח זה ואמר שהסוחר יקח את רכבכם ובעצם אתם צריכים להוסיף כסף אבל הייתרון הגדול הוא שתקבלו רכב אחר טוב יותר ברמה גבוה!

חשוב מאוד לעבוד מול סוחרים ו\ או חברות רכבים אמינות . תמיד כדי לבצע השוואת מחירים ולדבר עם מספר גדול של בעלי מקצוע בתחום כי בישראל כמו שבישראל תמיד יש ממה לחשוש הרי לא פלא שכל הישראלים שונים אחד את השני(זו דעתי לפחות ) כי תמיד יש הרגשה שכולם מנסים לדפוק את כולם. אני אישית לא מבין למה זה קורה עדיין בשנת 2013, חבל מאוד שאין גוף מרכזי כמו איגוד הצרכנים שיוכל לדאוג ללקוחות שונים שגם רוצים למכור רכבים לפירוק שידאגו שלקוחות ימכרו את הרכבים שלהם במחיר המתאים ולא "ידפקו במחיר". אני בחור שמאוד מאמין ומחזק את הדעה של ה- צדק חברתי ומקווה ליום שיגיע עלינו בהקדם ושגם נמצא פיתרון לנושא הכל כך קשה הזה שנקרא מחאת הדיור!

בקיצור חברים הרבה מאוד סקר שוק, לא להתבייש ואם אתם פוגשים את סוחרי הרכבים לפירוק זה לא נורא אם תתמקחו קצת במחיר וזה דבר שמאוד נהוג בישראל של ימינו ( ראיתי לא מזמן מישהו שמבקש הנחה על לאפה,אני מאמין שזה משקף את המצב).לא משנה איפה אתם גרים, תל אביב,ירושלים רחוב רוטשילד או סומסום ( אפרופו סוחמסום, שיר מצויין! ) נוסטלגיה מדברת! לילה טוב