איך מחליפים מצבר לרכב בצורה נכונה ובטיחותית

החלפת מצבר בטיחותית

כאשר תגיעו למצב בו תאלצו להחליף את מצבר הרכב שלכם כדאי מאד שתפנו לבעל מקצוע מורשה העוסק בחשמל הרכב. החלפת מצבר באופן עצמאי ללא כל ניסיון בתחום עלולה לגרור אחריה במקרה הטוב נזקים ברכב, בחיבורים, בחשמל הרכב ועוד. אך במקרה הפחות טוב זה עלול לגרום לפגיעה באדם המחליף בשל החומרים המסוכנים המצויים במצבר. על כן חשוב לזכור כי בהגיעכם אל סיטואציה כזו, במידה ואינכם בטוחים במה שאתם עושים פשוט אל תעשו! אתם עלולים לגרום נזקים לרכבכם ולעצמכם.

בעלי ידע בתחום? ריכזנו כמה טיפים עבורכם

במידה ואתם בעלי ידע בתחום ובכל זאת רוצים לנסות את מזלכם ולהחליף מצבר בעצמכם, עליכם לשמור היטב על מספר חוקי בטיחות! דבר ראשון עליכם להקפיד על שימוש בכפפות עבות ורציניות, החלפת מצבר בטיחותיתבבגדים עבים וארוכים וכן במשקפי מגן במטרה להגן עליכם מפני החומרים המסוכנים המצויים במצבר. נוסף על כך, במצבר מצויים חומרים דליקים מאד ולכן חשוב מאד להקפיד להרחיק כל גורם שעלול להדליק שריפה בדרך ישירה או אפילו עקיפה. לאחר הקפדה הדוקה על כל כללי הבטיחות הבסיסיים הללו תיגשו להוציא את המצבר ממקומו. חשוב לשים לב בזמן הוצאת המצבר אם קיימים בו חוטים קרועים. אך כמו שציינו לעיל העדיפות היא תמיד לשים את הרכב שלכם אצל בעל מקצוע מוסמך עבור מלאכה זו במידה ואתם רוצים להיות רגועים לחלוטין שהרכב אכן נמצא בידיים טובות, בטוחות ובעלות ניסיון. באמצעות האתר best matsberim com  תוכלו ליצור קשר עם לירון מצברים המומחה בתחום, אשר יכול לסייע לכם בהתאמת המצבר הנכון ולספק לכם שירות של החלפת מצבר עד הבית במידת הצורך

כיצד נדע כי עלינו להחליף את המצבר לפני שישבוק חיים?

לפני שהמצבר ישבוק חיים לחלוטין הוא יאותת לנו בכמה דרכים כי זמנו תם.

א. במידה וקורה לכם לעיתים תכופות שאתם מתקשים להניע את הרכב ושומעים מן צליל הדומה לתקתוק, הנה לכם הסימן הראשון לכך שהמצבר שלכם כבר עייף ונמצא לפני שביקה.

ב. הסימן השני להזדקנותו של המצבר שלכם הוא כמובן תפקוד החשמל ברכב, כידוע המצבר הוא הלב החשמלי הפועם ברכב ולכן כל תקלה חשמלית מקורה במצבר. אז במידה והאורות שלכם חלשים מבעבר, הרדיו לא נשמע בווליום גבוה, האורות במחוגים מדשדשים, הנה לכם סימן נוסף לבעייתיות במצבר שלכם.

ג. כאשר אתם מתקרבים בצעדי ענק אל עבר סיום תוקף האחריות של המצבר שלכם, סבירות גבוהה כי הוא הולך לשבוק חיים בתקופה הקרובה. המצברים הרגילים כיום מחזיקים בין שלוש לארבע שנים, כך שאם קניתם את המצבר לפני תקופה של שלוש עד שלוש וחצי שנים עליכם להתכונן להחלפה בהולה בקרוב. קיימים בשוק גם מצברי ג'ל איכותיים יותר המסוגלים לתפקד בצורה מקסימלית, ללא החלשות או תסמיני שביקה כעשר עד חמש עשרה שנה. לירון מצברים עד בית הלקוח

שורה תחתונה, במידה ואינכם בעלי מקצוע או בעלי ידע בתחום זה, תנו לחשמלאי רכב מוסמך לעשות את העבודה ולחסוך מכם סיכונים מיותרים גם לרכב שלכם וגם לעצמכם.