דלתות מטבח פורמייקה מעוצבות לחידוש הבית

מטבח זהו אחד ההוצאות הגדולות ביותר שיש לאדם להוציא בתוך הבית. שיפוץ מטבח יכול להגיע עד למאה אלף שקל ולפעמים אפילו יותר מזה.

בהתאם לטווחי המחירים הגבוהים שיש בין מטבחים, כך גם המגוון הרחב שקיים לכל סוגי המטבחים.

דלתות מטבח פורמייקה מעוצבות

ישנן כמה סוגי דלתות למטבחים. דלתות פורמייקה, דלתות מעץ מלא ודלתות פורניר. אך הדגם הנרכש ביותר בשנים האחרונות הוא דלתות מטבח פורמייקה מעוצבות. מדוע פורמייקה?

ובכן, פורמייקה הינו חומר ציפוי למשטחים עשוי חומרים עמידים לטווח ארוך ובעיצובים שונים ומגוונים. הפורמייקה מגיע בצורות ומרקמים שונים ולכן יכול להתאים לכל מטבח בהתאם למה שהלקוח רוצה. לכן , דלתות מטבח פורמייקה מעוצבות זהו דבר מאוד אופנתי כיום ומאוד נדרש בכל מטבח חדש העובר שיפוץ.

מטבחי פורמייקה הם המטבחים שהרוב הגדול משפץ. להלן כמה דוגמאות:

מטבחי פורמייקה

לדוגמאות נוספות לחצו כאן >> מטבחי פורמייקה

לקוחות מספרים:

אבי, 51, רמת גן: "קנינו דירה ישנה ושיפצנו את המטבח בסיבוב הראשון. ראיתי אצל חבר מטבח פורמייקה מהמם ורציתי משהו בסגנון. לאחר בדיקה בכמה מקומות הזמנתי מטבח פורמייקה לבן ואני ואשתי מרוצים"

אלין, 66, יהוד: "לאחר 30 שנה עם אותו המטבח, שיפצנו וחהלפנו את כל המטבח לםורימייקה. זה עמיד יותר, זה יפה וזה נוח. ממליצה בחום"

מטבחי פורמייקה קומפלט

מטבח פורמייקה קומפלטאמנם דלתות מטבח פורמייקה מעוצבות הן שיפוץ נחמד, אך לשלב עם זה שיש חדש, כיור ופירזול בהתאם יכול להפוך את המטבח למדהים. במידה ואתם חושבים על שיפוץ אתם יכולים לבדוק את ההצעות החדשות של מעצבי המטבחים לקראת חג הפסח ולפני החופש הגדול, תוכלו לקבל הצעות חד פעמיות במחיר, מגוון רחב של עיצובים וחומרים שונים וכמובן מטבח חדש מעוצב ויפה לבית.

חשוב לציין כי במידה ותרצו עיצובי דלתות עם קימורים והבלטות, פורמייקה היא לא הכתובת לזה, מטבחי פורמייקה הם מטבחים חלקים וגם פורמייקה עצמה אפשר להדביר ולהוסיף לדלתות חלקות ללא הבלטות מסויימות. היתרון הברור הוא העמידות והמרקמים אבל החסרון הוא בכך שאי אפשר להוסיף את זה למשטחים לא חלקים, אז יש לקחת את זה בחשבון טרם השיפוץ.

והכי חשוב – חג שמח ומטבח חדש יפה!