טיול מאורגן למרוקו המלצות

כל יוצאי מרוקו הצעירים שמעו בטח עשרות פעמים מהסבים והסבתות שעלו ממרוקו על חוויותיהם, על הנוסטלגיה, על החן והיופי של מרוקו ועל המקומות ששווים ביקור בארץ הנפלאה הזאת. אם ברצונכם לקבל המלצות לגבי טיול מאורגן למרוקו לשומרי מסורת וגם לחילוניים, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את המאמר הבא לפרטים מעניינים וחשובים.

טיול מאורגן למרוקו המלצות לשומרי מסורת והחרדים

טיול מאורגן למרוקו המלצות לגבי טיול לשומרי מסורת ועד חרדים מרוקאים הוא הטיול הבא המשלב בתוכו ביקור בערים החשובות של מרוקו יחד עם ביקורים במקומות קדושים לעם היהודי במרוקו. ביקור בערים כגון: קזבלנקה, טנג'יר, פאס, מרקש ובאתרי היהדות שם. בנוסף שומרי המסורת יהנו משף ישראלי ואוכל כשר מהדרין לאורך כל הטיול.
להרחבה על התנועה המסורתית בישראל אתם מוזמנים לבקר באתר התנועה המסורתית

>> טיול מאורגן למרוקו לשומרי מסורת – לחצו כאן <<

טיול מאורגן למרוקו המלצה לפסח הקרוב

לאלו שמחפשים את הביקור השונה והמיוחד לפסח הקרוב אנחנו ממליצים לכם על ביקור במרוקו במגוון טיולים מעניינים עבור אוכלוסיות המרוקאים בישראל. החל מטיול למרוקו לשומרי המסורת ועד טיול משפחות לאוהבי התרבויות השונות והמיוחדות ביותר שיש ליבשת אפריקה להציע. בפסח הקרוב טיולים למרוקו יקחו אתכם לטיול בן 14 ימים בו תוכלו לבקר בכמה מהערים המעניינות ביותר, לבקר באתרי מורשת יהודית יחד עם נופים עוצרי נשימה של האוקיינוס האטלנטי, חגיגות פסח במיקום מיוחד יחד עם אווירה שונה ועוד הפתעות רבות לאורך המסע. טיול כזה כולל טיסות, מלונות, הסעות, טיולים וארוחות עולה בסביבות 2000$ לאדם ומשלב בתוכו הכל כך שכל מה שנשאר לכם הוא להנות מהמסע.

טיול לשומרי מסורת למרוקו

המלצות וטיפים אחרונים לגבי טיול מרוקו

ישנם טיולים קצרים יותר של שבוע למרוקו למי שרוצה לעשות טיול קצר ומהנה, ישנם  טיולי שורשים למרוקו המשלבים בתוכם ביקור בכל המקומות עליהם שמענו מהעולים ממרוקו וכמובן האפשרות לטוס בחגים למרוקו ולחגוג אותם בצורה המיוחדת של יהודי המדינה כמו שלא חגגתם אותם מעולם.

הטיולים מתאימים גם לאוכלוסיית שומרי המסורת וגם לאוכולסיות החילוניות ומותאם לכל אוכלוסיה בנפרד וכלל בתוכם מדריך דובר עברית, לינה ועוד.

אז ביחרו את הטיול שלכם למרוקו עוד היום!